Már régóta szeretnél magadnak egy házi állatot, és végre eljött A Nagy nap! Itt az ideje, hogy örökbe fogadj egy... sárkányt!
Döntsd el ki szeretnél lenni eben a különleges kihívásokkal és örömmel teli kalandban! Morci, a harcos? Csibész, a zsivány? Abraka, a varázsló? Alakítsd Te a történet menetét! Minden döntésed befolyásolja a befejezést. Rajtad áll, hogy sikerül-e a küldetésed. Lapozz, válassz és fogadd örökbe a saját sárkányodat!
Már a főhős kiválasztásánál megkezdődnek a döntések, de a könyv folyamán hasznos tárgyakra, különleges társakra és sérülésekre is szert tehettek, amiket tárcsákon követtek nyomon - ezek későbbi oldalakon még visszaköszönhetnek, szóval őrizzétek meg jól őket!
Ezt a könyvet ugyanúgy kell olvasni, mint az összes többit, de ezúttal te döntheted el, hogyan folytatódjon a kaland. Amikor olyan oldalra érsz, ami három részre van osztva, döntened kell! Olvasd el mindegyik lehetőséget, majd válassz közülük egyet. A választott részt fellapozva folytatódik a történeted. Válassz bölcsen, mert nincs visszaút!
Minden kalandban van némi kockázat, és még az is lehet, hogy megsérülsz. Ezeket a sérüléseket sebtapaszok jelképezik. Akárcsak a tárgyaknál, csak forgasd el az adott színű tárcsát, amíg meg nem találod a sebtapaszt. A tárcsán lévő bármilyen tárgy ilyenkor elveszik.
Az első kalandkönyvem sorozat bevezeti a gyereket a lapozós kalandkönyvek izgalmas világába, minden kiadás egy csavaros kalandos mesét rejt magában, melyben az olvasónak kell döntenie, hogy milyen irányba megy, kivel beszél, mit szeretne tenni a történetben. Nincs két ugyanolyan út és nincs két hasonló kaland. Merülj el egy varázslatos utazásban!