A játékosok a kezdeti lehetőségeiket okosan kihasználva versenyeznek azért, hogy minél több megbízást vállaljanak és teljesítsenek. Néha szükségük van kölcsönök felvételére is, de szerencsére a helyi kereskedők által nyújtott üzletek elégséges bevételt biztosítanak ahhoz, hogy ne csak az adósságaikat törlesszék, de további befektetésekre is lehetőséget teremtsenek. Az a játékos, aki először gyűjt össze 32 dirhemet, elindítja a játék utolsó körét, a győztes azonban az lesz, aki a játék végén a legnagyobb vagyonnal rendelkezik.
Minden játékos két opcionális cselekvést hajthat végre a saját körében, a cselekvések előtt pedig lépéseket tehetnek. Alapesetben egy játékos 1-3 lépést tehet meg bármely irányba, de egy körben egyszer mindenki dönthetnek úgy, hogy a dobókockát fog használni. Ilyenkor csak annyit léphetnek, amennyi a dobás eredményeként kijön. Minden meglátogatható helyszínhez különböző akció tartozik: a pénzváltónál pénzt vehetnek fel, van ahol nemesfémeket és drágaköveket vásárolhatnak, a standoknál vagy pavilonoknál értékesíthetnek megszerzett portékáikból, valamint közvetlenül is üzletelhetnek a megállókban lévő utazókkal. Az udvar közepén egy különleges szökőkúttal találkozhatnak, amely bizonyos akciók hatására megfordul, ez pedig kihatással lehet a játékosok esetleges bevételére.
A helyi kereskedők különféle megbízásokat adnak a játékosoknak. Ezek közül vannak kisebbek és nagyobbak egyaránt. A missziók teljesítése nemcsak a játékosok bevételét növeli, hanem segít rendezni az adósságaikat és értékes képességkártyákhoz is juttatja őket, melyek a játék során vagy annak végén különféle előnyökkel járnak. Fontos minél több nagy értékű megbízást teljesíteni, hiszen ezek értékes pontokat jelenthetnek.