Kérdése van? Hívjon minket! +36703249353

Smart Games Lovas Klub
Smart Games Lovas Klub
10 790 Ft
ÚJ

Smart Games Lovas Klub

Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz! A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól, akár felnőtteknek is.
Segít fejleszteni a kognitív képességeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást.

Játékosok száma
1 – 1 fő
Játékidő
5 – 15 perc
Korosztály
7 éves kortól
10 790 Ft
Részletek

A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására?

A játék menete:

1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged.

2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:

  1.  A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!
  2. 3 puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább. A lóval azonban „menni kell az áramlással”. Tilos éles kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart.
  3. Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok sorrendjére. Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében!
  4. A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt.

Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek